





SUV Leapmotor C10 o délce 4,74 metru spojuje sílu a eleganci v promyšleném designu, který vyniká robustní siluetou a plynulými, aerodynamickými liniemi. Výrazná příď s integrovanými světly a elegantní profil karoserie dodávají vozu osobitý a moderní vzhled.
Tento design byl oceněn prestižní French Design Award 2024, která vyzdvihuje výjimečné příklady estetiky, inovace a funkčnosti. Ocenění potvrzuje, že C10 zaujme nejen technicky, ale i vizuálně.
Design modelu C10 odráží filozofii značky Leapmotor – spojení špičkových technologií s nadčasovým stylem a emocionální silou.
Interiér vozu Leapmotor C10 je ztělesněním moderní elegance a funkčnosti. Minimalistický design doplňuje prémiové materiály, které vytvářejí dojem vzdušnosti a komfortu. Vše je navrženo tak, aby poskytovalo maximální pohodlí pro řidiče i všechny cestující.
Dominantou kabiny je širokoúhlý displej propojený s digitálním kokpitem, který zajišťuje intuitivní ovládání všech funkcí. Díky chytrému rozvržení máte vše důležité neustále na dosah ruky.
Prostornost vozu překvapí i náročnější uživatele. Velkorysý rozvor poskytuje dostatek místa na nohy i hlavu, zatímco tiché odhlučnění kabiny přispívá k uvolněné atmosféře na každé cestě. Leapmotor C10 je ideálním partnerem pro moderní městský i rodinný život.
Leapmotor C10 nabízí vynikající aktivní i pasivní bezpečnost. LEAP Pilot s 17 asistenčními funkcemi – adaptivní tempomat, monitorování mrtvého úhlu, udržování pruhu a nouzové brzdění s detekcí chodců – předchází rizikům.
Karoserie s high‑strength ocelovými zónami a 7 airbagů, včetně pásových i bočních, poskytuje všesměrovou ochranu. Elektromotor o výkonu 160 kW zrychlí z 0–100 km/h za 7,5 s a bateriový modul 70 kWh nabízí dojezd až 570 km.
Infotainment s dotykovým displejem, online službami a bezdrátovou integrací telefonu zůstává díky OTA aktualizacím stále aktuální.
Technologie REEV (Range-Extended Electric Vehicle) v modelu Leapmotor C10 kombinuje čistě elektrický pohon zadní nápravy s benzinovým motorem, který slouží výhradně jako generátor. V praxi vůz jezdí na elektřinu z trakční baterie, přičemž po jejím vyčerpání se automaticky spustí 1,5litrový čtyřválec a vyrábí elektřinu pro motor i dobíjení akumulátoru.
Podrobné informaceC10 BEV C10 |
C10 BEV C10 Design |
|
Rozměry a hmotnost | ||
Délka × Šířka × Výška (mm) | 4739 × 1900 × 1680 | |
Rozvor (mm) | 2825 | |
Světlá výška (mm) | 180 | |
Zadní zavazadlový prostor rozložený/sklopený (l) | 435/1410 | |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 1980 | |
Maximální technicky přípustná hmotnost naloženého vozidla (kg) | 2460 | |
Maximální technicky přípustná hmotnost naloženého vozidla na každé nápravě (kg) | 1084/1436 | |
Elektrický motor a baterie | ||
Typ motoru | PMS | |
Maximální čistý výkon (kW) | 160 | |
Max. 30 min výkon (kW) | 80 | |
Maximální točivý moment (Nm) | 320 | |
Baterie (kWh) | 69,9 | |
Maximální výkon palubní nabíječky (kW) | 11 | |
Maximální stejnosměrný nabíjecí výkon (kW) | 84 | |
Doba dobíjení stejnosměrným proudem (30 ~ 80 %) | 30 minut | |
Výkon | ||
Maximální rychlost (km/h) | 170 | |
Zrychlení 0~100 km/h (s) | 7,5 | |
Kombinovaný dojezd EV dle WLTP (km) | 424 | |
Dojezd ve městě dle WLTP (km) | 574 | |
Spotřeba energie (Wh/km) | 188 | |
Podvozek a kola | ||
Pohon kol | RWD | |
Odpružení (přední/zadní náprava) | McPherson / víceprvková | |
Brzdy přední a zadní) | Kotoučové (ventilované) | |
Pneumatiky | 235/55R18 | 245/45R20 |
Rozměr (okraj) | 18" |
C10 REEV C10 REEV |
C10 REEV C10 Design REEV |
|
Rozměry a hmotnost | ||
Délka × Šířka × Výška (mm) | 4739 × 1900 × 1680 | |
Rozvor (mm) | 2825 | |
Světlá výška (mm) | 180 | |
Zadní zavazadlový prostor rozložený/sklopený (l) | 435/1410 | |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 1980 | |
Maximální technicky přípustná hmotnost naloženého vozidla (kg) | 2460 | |
Maximální technicky přípustná hmotnost naloženého vozidla na každé nápravě (kg) | 1084/1436 | |
Elektrický motor a baterie | ||
Typ motoru | PMS | |
Maximální čistý výkon (kW) | 158 | |
Max. 30 min výkon (kW) | 80 | |
Maximální točivý moment (Nm) | 320 | |
Baterie (kWh) | 28,4 | |
Maximální výkon palubní nabíječky (kW) | 6,6 | |
Maximální stejnosměrný nabíjecí výkon (kW) | 65 | |
Doba dobíjení stejnosměrným proudem (30 ~ 80 %) | 18 minut | |
Spalovací motor | ||
Objem motoru (l) | 1,499 | |
Maximální výkon (kW) | 50 | |
Počet a uspořádání válců | 4 válce, v řadě | |
Objem palivové nádrže (l) | 50 | |
Výkon | ||
Maximální rychlost (km/h) | 170 | |
Zrychlení 0~100 km/h (s) | 8,5 | |
Kombinovaný dojezd EV dle WLTP (km) | 145 | |
Dojezd ve městě dle WLTP (km) | 191 | |
Plný dojezd (km) | 974 | |
Spotřeba energie (Wh/km) | 215 | |
Podvozek a kola | ||
Pohon kol | RWD | |
Odpružení (přední/zadní náprava) | McPherson / víceprvková | |
Brzdy přední a zadní) | Kotoučové (ventilované) | |
Pneumatiky | 235/55R18 | 245/45R20 |
Rozměr (okraj) | 18" |